Неділя, 2024.05.19, 4:31:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Огранович Едуард Володимирович вчитель історії

Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть хід реформування освіти в Україні
Всього відповідей: 54
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація про сайт

АНКЕТА

учасника І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»

1. Прізвище, ім’я та по батькові Огранович Едуард Володимирович

2. Дата і місце народження 05.01.1982р. с.Ванчиківці Новоселицького району Чернівецької області

6. Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом Освіта Вища Чернівецькій Національний Університет ім. Ю.Федьковича 2005р. Політолог, викладач суспільно-політичних дисциплін

7. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) Ванчиківецька ЗОШ І-ІІІ ступенів 60351 с. Ванчиківці Новоселицького району Чернівецької області 36-3-83

8. Стаж роботи: загальний 13,5 років

9. у тому числі педагогічний: 12 років

10. Кваліфікаційна категорія 2012 р. - присвоєно кваліфікацію «вчитель першої категорії»

11. Звання

12. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження) Диплом ІІІ ступення І (районного) туру «Учитель року 2012» в номінації «Етика»

13. Класи, в яких викладаєте 5 А, 6 А, 6 Б, 7 А, 8 А, 9 А, 10 А

14. Педагогічне кредо «Кожна дитина талановита, але талановита по своєму»

15. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються «ІКТ»,

16. «мікрофон», «мозковий штурм», «мозаїка», «робота в парах», «робота в группах».

17. Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) «Патріот рідної школи»

18. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

Дата_23.10.2015___________ Підпис учасника__ _

Інформаційна картка

учасника І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»

1. Прізвище, ім’я та по батькові Огранович Едуард Володимирович

2. Фото конкурсанта (розміром 4х6)

3. Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту) Ванчиківецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

4. Посада Вчитель історії

5. Педагогічний стаж роботи 12 років

6. Кваліфікаційна категорія Вчитель першої категорії

7. Звання

8. Педагогічне кредо «Кожна дитина талановита, але талановита по своєму»

9. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте «ІКТ», «мікрофон», «мозковий штурм», «мозаїка», «робота в парах», «робота в группах».

10. Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі) «Патріот рідної школи»

11. Посилання на блог http://ogranovici.ucoz.ua/

«Патріот рідної школи»

особистісний і педагогічний портрет

вчителя історії Ванчиківецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Огранович Едуарда Володимировича

У дитинстві я мріяв стояти біля дошки і відкривати дітям нові горизонти, перспективи. Мені хотілося скоріше стати дорослим, отримати спеціальність і повернутися в школу. І моя мрія здійснилася.

Ось вже дванадцятий рік я працюю в школі з дітьми. Це були роки пошуків, роздумів, розчарувань, коливань, відкриттів, які перевернули все моє життя. У перший рік роботи, для мене було дивно, чому діти погано сприймають інформацію, коли нам, дорослим, все так просто і зрозуміло, а їм - ні. Думаю, що справжній вчитель той, хто здатний спуститися з висот своїх знань до незнання учнів і разом з ними зробити сходження.

Під час уроків, та й просто спілкуючись з дітьми, я розкриваю їм суспільну систему цінностей, розвиваю їх світогляд, корегую відношення до всього, що відбувається довкола, несу їм те, що цікаво. І це роблю щиро.

Роль педагога полягає в тому, щоб сприяти розвитку здібностей дитини, усвідомленню нею себе особою у взаєминах з іншими людьми і світом в цілому, осмисленню своїх дій, прогнозуванні і оцінюванні своїх результатів, розвитку самостійності, ініціативності, творчого потенціалу, виховувати патріотизм.

На своїх уроках я часто розмовляю з дітьми, бажаючи викликати у них інтерес до здобуття знань. Розповідаю про своє навчання в школі, в університеті, про те, як ці знання знадобилися мені в житті. Намагаюся кожному на прикладах пояснити, як йому знадобляться знання, отримані на моїх уроках. Учням цікаво все те, що зачіпає їх, викликає тривогу, хвилювання і переживання.

Цими вище викладеними моментами я керуюся в своїй роботі. Серед них немає головних і другорядних. Вони взаємодіють і, кожен з них, є окремою ланкою єдиної системи виховання і навчання.

Уроки бувають різні, але найкращі ті, коли учні сперечаються, запитують, висловлюють свої думки. Найприємніші хвилини, коли вони говорять, що урок сподобався. Якщо після дзвінка учні зі мною, а не біжать «стрімголов» в коридор, якщо після уроків діти приходять до мене з питаннями, це означає, я зміг їх зацікавити, у мене вийшло. Уміння захопити учнів своїм предметом і є педагогічною майстерністю, до якої ми всі прагнемо.

Изменить этот текст можно в панели управления, раздел "Редактор страниц".
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
uCoz