Людина і світ 11-й клас
Тема IV. Конфлікти
Мета: забезпечити засвоєння моделі конфлікту; показати які шляхи виходу з конфліктів існують; розвивати вміння відстоювати та аргументувати свою позицію; працювати в групах; аналізувати документи; публічно виступати; формувати здатність до толерантної поведінки.
Обладнання: підручник Назаренко Н.В. та ін. Людина і світ: Підручник для 11 кл. ЗНЗ. (рівень стандарту та профільний рівень).-Харків: Сиция, 2012.; комп′ютер, проектор, екран, презентація, роздавальний матеріал.
Тип уроку: комбінований.
Епіграф до уроку: Конфлікти — це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс. Ч. Ліксон
Структура уроку
I. Організація навчальної діяльності
II. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Представлення теми уроку та очікуваних результатів
V. Вивчення нового матеріалу
1. Поняття «конфлікт». Джерела виникнення конфліктів. Типи конфліктів
2. Зародження конфліктів та шляхи їх подолання
3. Місце конфліктів в людському спілкуванні
VI. Узагальнення і систематизація знань
VII. Підсумки уроку
VIII. Домашнє завдання
VIII. Домашнє завдання (диференційоване)
1. Опрацювати матеріал підручника Тему IV с. 39-49
2. Скласти кросворд з використанням понять і термінів нової теми.
3. Написати твір-есе, використовуючи епіграф уроку «Конфлікти — це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс» (Ч. Ліксон).
|