Людина і світ 11-й клас
Тема ІІІ. Стереотипи та упередження
Мета: розвивати готовність і потребу учнів до самопізнання і самореалізації своєї особистості; визначити сутність понять «стереотипи», «толерантність»; формувати вміння застосовувати знання з різних навчальних курсів і власного життєвого досвіду для розв’язання навчальних практичних завдань; сприяти формуванню активної життєвої позиції.
Обладнання: підручник Назаренко Н.В. та ін. Людина і світ: Підручник для 11 кл. ЗНЗ. (рівень стандарту та профільний рівень).-Харків: Сиция, 2012.; комп′ютер, проектор, екран, презентація, роздавальний матеріал.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: тренінг, дискусія.
Епіграф до уроку: Не все однакове придатне для всіх.
Римський поет Проперцій
Структура уроку
I. Організація навчальної діяльності
II. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Представлення теми уроку та очікуваних результатів
V. Вивчення нового матеріалу
1. Стереотипи та їх роль у житті людини і суспільства. Ґендерні стереотипи.
2. Упередження.
3. Поняття дискримінації.
4. Ксенофобія.
5. Расизм.
6. Толерантність.
VI. Узагальнення і систематизація знань
VII. Підсумки уроку
VIII. Домашнє завдання
VIII. Домашнє завдання (диференційоване)
1. Опрацювати матеріал підручника Тема ІІІ. Стереотипи та упередження с. 24-38
2. Скласти кросворд з використанням понять і термінів нової теми.
|