Людина і світ 11-й класс
Тема ІІ. Соціалізація особистості
Поняття «соціалізація». Ґендерна соціалізація особистості
Мета: розвивати готовність і потребу учнів до самопізнання і самореалізації своєї особистості; ознайомити з процесом соціалізації (сутність, етапи, проблеми, значення); формувати вміння застосовувати знання з різних навчальних курсів і власного життєвого досвіду для вирішення навчальних практичних завдань; сприяти формуванню активної життєвої позиції.
Тип уроку: комбінований.
Епіграфи до уроку:
Нещасний той народ, який народився на родючих землях. Кожен, у кому сидить Рафаель, повинен мати умови, щоби безперешкодно вдосконалюватися. Між хортом і лягавою не такі відмінності, як між філософом і каменярем.
К. Маркс
Структура уроку
I. Організація навчальної діяльності
II. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Представлення теми уроку та очікуваних результатів
V. Вивчення нового матеріалу
1. Поняття «соціалізація».
2. Родинна соціалізація. Сім’я.
3. Гендерна соціалізація особистості.
4. Школа. Однолітки.
5. Поняття субкультури. Молодіжна субкультура
VI. Узагальнення і систематизація знань
VII. Підсумки уроку
VIII. Домашнє завдання
VIII. Домашнє завдання (диференційоване)
1. Опрацювати відповідний матеріал підручника Тема ІІ. Соціалізація особистості с. 13-23
2. Провести соціологічне опитування серед учнів 11-х класів школи «Із якими проблемами стикається сучасна молодь?»
|