Людина і світ 11-й класс
Тема І. ВСТУП
Вступ до курсу «Людина і світ». Поняття людини як біосоціальної істоти
Мета: розкрити основні завдання курсу, уявлення про його роль у формуванні світогляду людини; розкрити зміст основних понять: «людина», «особистість», «громадянин»; ознайомити учнів зі змістом і методами вивчення курсу.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Епіграф до уроку: Чим більше людина заглиблюється у своє «Я», тим більше відчуває невичерпне значення будь-якої, навіть незначної дрібниці, відчуває, що обрати саму себе не значить лише зануритись у своє «Я» та його значення, але насправді і свідомо взяти на себе відповідальність за кожну свою справу або дію.
Сьорен Кієркегор
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Структура уроку
I. Організація навчальної діяльності
II. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Представлення теми уроку та очікуваних результатів
V. Вивчення нового матеріалу
1. Поняття людини як біосоціальної істоти.
2. Індивідуальність як феномен людини.
3. Особа. Особистість. Персона. Громадянин.
VI. Узагальнення і систематизація знань
VII. Підсумки уроку
VIII. Домашнє завдання
VII. Домашнє завдання
1. Опрацювати відповідний матеріал підручника Тема І. Вступ с. 4-12
2. Виписати у словник нові поняття та опрацювати їх.
3. Підготувати комп’ютерну презентацію «Сім’я».
|